5.0
gebaseerd op 459 reviews

Zeer aangenaam Joske,
Vooral de happy ending xxxxx

Dorien - ongeveer 5 jaar geleden
Caroline - ongeveer 5 jaar geleden

Ontspannen sfeer met een leuke babbel! Heel tevreden met het resultaat van de brow lamination.

Michèle - meer dan 5 jaar geleden

Super behandeling!!! Dankjewel!!!

Liselotte - meer dan 5 jaar geleden
Nathalie - meer dan 5 jaar geleden

Super zalige behandeling gekregen! 🥰

Silke - meer dan 5 jaar geleden

Heel fijne ervaring bij een lieve dame in een stijlvol kader 🌸

Elsje - meer dan 5 jaar geleden

Top pedicure behandeling! Super tevreden!

Nicky - meer dan 5 jaar geleden
Fien - meer dan 5 jaar geleden